onsdag 25 mars 2015

Förmiddag

Så var det slut på finvädret. Rå kyla idag igen. Jobbet är avklarat nu väntar inomhus jobb. Har fått ntt ryck och rensar ut! Rejält!! Fasen vad mycket skit man har egentligen som man släpar med sig och sen bara lägger in i skåp.

Någon gång under eftermiddagen ska jag till gymmet, men nu måste jag först värma upp mig, blöt blev jag med då det regnade till och från också.

Har dealat med jobbet igen så jag jobbar både påsken och pingsten och får istället en vecka vardagar ledigt. Passar mig bättre. Här är ju ALLT stängt så fort det är helgdagar. Man kan inte göra nått. Då kan jag lika gärna jobba och tjäna fina storhelgspengar och vara ledig på vardagar istället. Perfekt för båda parter. :)

Ikväll blir det fotboll! Bara vänskapslandskamp iof men ändå! :)

Inga kommentarer: