onsdag 4 mars 2015

Vi fortsätter väl på temat skitväder

det är grått och kallt och fuktigt kallt alternativt det är grått och regn. Man blir ju matt av mindre. Lusten att hitta på nått är ju noll liksom. Det bra (eller dåliga) är att jag har massor av tid att läsa mina böcker. Det dåliga är; nu är sista Jack Reacher boken utläst. Fast jag drog ut på det så länge jag kunde och började läsa den först i mars (köpte den ju i oktober) och läste sakta så det tog i alla fall 3 dagar istället för 1. Det finns iof en ny att köpa. Men än så länge bara på engelska. Ska fundera på om jag ska köpa den. Finns nämligen inget svenskt utgivningsdatum än så länge. Jag menar, släpps den om 1-2 månader på svenska kan jag vänta. Men inte om det sker först om 1 år eller så.

Men till helgen ska det bli fint väder, vi ska få sol och upp mot 15 grader. Synd bara att jag jobbar men får njuta av solen när jag cyklar runt istället.


Märkte nu när jag kollade också att den bok som jag saknar i serien  den finns nu på adlibris som pocket. Men jag har alla andra inbundna så egentligen hade jag hellre den så.

Idag är jag ledig på kvällen igen, har min kurs, näst sista gången idag. Ska träna före idag för det är DFB-pokal spel och Werder spelar idag. Borta mot Bielefeld. 

Inga kommentarer: