måndag 23 mars 2015

Solen skiner!

Fast det är kallt idag med. Men man blir på så bra humör av lite sol och får en massa ork. Så idag ska jag röja lite på balkonen (står fortfarande säckar där med mattrester från både vardagsrum och sovrum). I alla fall så länge som jag står ut innan kylan driver mig in igen. Sen ska jag förså fröer i balkonglådorna (men de får stå inomhus ett par veckor tills det blir varmt). Blir inte så mycket blommor iår utan mer sallad och sånt till hammisarna. Men de äter ju även vissa blommor så prästkragar, blåklint och solrosor har jag köpt. Fast några pelagoner blir det nog senare också.

Sen blir det nog en vända med dammsugaren och moppen. Ikväll ska jag på rygg gympa på gymmet men den klassen är först ikväll vid halv sju.

Och så perfekt det var att ha semester på långveckan och nu starta med en kortvecka. Känns som man har halvt semester speciellt eftersom jag inte behöver börja förrän halv åtta (förutom idag då jag fick börja sju). Rena lyxen! Så skulle jag gärna ha det jämt! Det är en otrolig skillnad på att börja 6.00 eller 7.30.

Inga kommentarer: