onsdag 18 mars 2015

Ytterligare en varm och solig dag

men redan imorgon ska det bli kallare och till helgen regn.

Själv har jag idag cyklat in till stan, lämnat plasma, cyklat vidare till Platz11 där jag mötte upp Hanna och så såg vi matchen Werder U19 - Braunschweig U19 i Junioren Bundesliga. Den slutade 1-1.

Sen cyklade jag fort hem så jag inte skulle missa så mycket av Champions Leauge matchen Dortmund - Juventus. Tyvärr hade Juventus redan gjort ett mål och nu måste Dortmund göra 2 för att gå vidare. Igår åkte Bayer Leverkusen ut på straffar i sin match mot Atletico Madrid. Schalke försvann ju förra veckan så kvar som det ser ut nu då när det är 25 min kvar av matchen som spelas är det bara Bayern München kvar av de tyska lagen.

Imorgon har jag test på gymmet igen, det där testet som fick avbrytas för 3 veckor sedan. Ska bli intressant att se om jag även nu har ett sånt stresspåslag. Känner mig lika ostressad som för 3 veckor sedan så själv märker jag ju ingen skillnad. Enda skillnaden nu är att jag har semester och sover betydligt längre än vad jag gör när jag jobbar.

Edit: Precis när jag skulle posta så gör Juventus 0-2 alltså ganska säkert hejdå Dortmund alltså för nu måste de göra 4 mål. Synd!

Inga kommentarer: