söndag 8 mars 2015

Idag blir det städning

Och lite sporttittande emellan. Tyvärr kan jag inte se Vasaloppet då SVTplay bara visar det i Sverige. Fattar inte varför?! Jag förstår att program som också visas utomlands, måste man ha licens för  och så. Men Vasaloppet. Ingen jävel visar det här kan jag meddela. Men tex Melodifestivalen den kan jag se? Alltså även bara den som går i Sverige?! Fattar nada jag.

Idag kommer hon!!
Jag satsar på städning idag då. Annika kommer ju med Jeanette ikväll, då kan det inte se ut som ett bombslag. Fast denna veckan är det faktiskt inte så illa :). Har ju haft en relativt lugn vecka och hunnit plocka undan lite i och med det.

Vädret är super! Sol, fågelkvitter och varmt. Fast än är det inte de utlovade 15-20 graderna men det kanske kommer? Min termometer säger 17 grader men så varmt är det inte. Mobilappen säger 9 grader, känns som 4 och det stämmer lite bättre.

Inga kommentarer: