måndag 10 augusti 2015

Finvecka!

Äntligen! Sovmorgon!!

Idag ska jag åka in till stan. Lämna plasma, var 5 veckor sist!! Först var jag sjuk. Sen satt hostan i. Sen var det all stress med Musbus och Kassandra. Men nu är hostan så gott som väck och allt annat har lugnat ner sig. Så dax att tjäna lite lätta pengar igen.

Imorgon ska jag ta upp träningen igen men tänker starta långsamt. Hostan är ju inte helt borta. Men lite lätta träningar kör jag 1-2 veckor. Tror jag börjar med ryggymnastikklass imorgon. De har en klass på gymmet mellan 10.30-11.30.

Sen måste min cykel in på verkstad. Ena däcket har nu spruckit så det är hål. Men som tur är har jag ju reservcykeln från jobbet. Måste bara se om jag kan hitta en verkstad nära mig som inte tar evigheter på sig. Där jag förut lämnade in (där gamla cykeln var köpt) är supersega och dessutom dyra.

På onsdag är det dags för Kassandra att bli av med stygnen.

Så ja ni ser, jag har fullt upp trots finvecka. Det är ju på de man får förska hinna med allt man inte hinner med i långveckorna. Men nu närmar sig semestertider!!!

22-23 augusti har jag semester då vi i Hamsterföreningen har årsmöte och det var min jobbhelg
31 augusti - 6 september har jag en vecka, sen jobbar jag 3 veckor innan jag har min huvudsemester på 3 veckor :). Så det blir lite lugnare framöver.

Inga kommentarer: