måndag 24 augusti 2015

Slutspurt

Sista fem dagarna innan en kort semester. Yay! Så skönt att ha varit ledig i helgen. Och denna vecka är kvällsvecka så jag kan sova ut.

Idag har jag städat Kassandras bur och lekplats dvs nästan hela mitt sovrum och sanerat det så hon får flytta tillbaka. Hon avskyr sitt sjukläger, en plast Samla från IKEA. Så hon har ju också fått vara ute på en liten lekplats men hon är ju van vid och behöver mer yta än så. Men nu ikväll kan hon få flytta tillbaka hem igen.

Fluffis har jag precis grävt fram men allt var bra med henne. Har inte sett henne sen i tisdags och hon har inte varit upp och ätit sen i torsdags så då var det dags för koll. Hon brukar ju ofta låta bli att äta 2 dagar men nu var det 3. Men som sagt, allt var okej och hon var nog mest sur över att bli väckt.

Har nu 2 timmar innan jobbet drar igång och nu ska jag bara slappa. Har ju städat och städat bara idag. Har Kassandras sista träsaker i ugnen men de är klara om en halvtimme.

Inga kommentarer: