torsdag 27 augusti 2015

Höstlikt

Äntligen kommer höstvädret. Är väl knäpp som vill ha det men jag älskar den kalla friska luften. Så länge det inte regnar! Uppehåll ska det vara. Men fina färger och kall luft. Härligt!

Imorgon bitti ska jag jobba extra. Pust. Måste gå upp tidigt ju ;). Ska duscha en 8.30. Jag tar alltid på mig extra jobb om jag kan, extra morgon när jag har kväll eller extra kväll när jag har förmiddag. Eftersom jag då vet de ställer upp på mig när jag måste ha ledigt eller byta när jag måste. Vet andra som kategoriskt säger nej av ren princip och sen gnäller när jobbet inte ställer upp tillbaka. Jag har aldrig haft problem med det. Det är ge och ta som gäller och då funkar det! :)

Sen är det bra jag kommer upp. Sover annars på mina kvällsveckor gärna till 10.00.

Nu ringa tandläkaren och sen fundera på vad jag ska äta till lunch och efter att jag ätit ska jag åka och lämna plasma.

Inga kommentarer: