torsdag 13 augusti 2015

Nackspärr

Fasen, vaknade med nackspärr. Har tydligen legat snett eller så. Jaja, bara att smörja med liniment och hoppas det blir bättre. Har ju som tur är en lugn tur med mest lättare jobb. Bara 2 patienter som det är lite mer jobb med.

Var med Kassandra till veterinären igår och det gick bra.

Imorgon ska jag ställa klockan så jag kommer iväg på ett pass ryggenfit. Missade det i tisdags, att ställa klockan och tänkte det börjar ju först halv elva tills dess är jag vaken. Jo, tjena. Blev iof väckt av telefonen 7.15 och 8.00 då en kollega behövde hjälp så jag fick inte sova ifred. Vaknade därför halv tolv!! Iof rätt skönt men hela dagen går ju bort nästan. Får bli skärpning :)

Idag står städning och jobba på schemat. Och så måste jag ta tag i det där med cykeln. Men det finns ju inga verkstäder nära. Eller jo en men den vill jag helst inte använda. Och jag har inte sån stor lust traska 5-7 km med en trasig cykel liksom. Bläääää.

Inga kommentarer: