lördag 29 augusti 2015

Lördag

Idag i alla fall kom jag iväg och lämnade plasma. Igår efter att jag duschat den där patienten på morgonen åkte jag hem och la mig och skulle bara vila lite. Vaknade halv ett. Hoppsan! :)

Men idag var jag faktiskt uppe redan 10.00. Det tar sig. Cyklade iväg och lämnade plasma och sen in på stan och köpte med mig färdig mat hem, en sallad till ikväll och vietnamesiskt till nu. Kollar nu på konferens Bundesliga innan huvudmatchen som börjar 18.30 Bayern - Bayer.

Ska se om jag kan fota lite fina kort på alla hamstar i helgen också. Så ska alla vägas och den vanliga städningen ska göras. Ville jag egentligen göra idag men Flo sover på lekplatsen och då vill jag inte dammsuga. Sen måste jag göra en lista på allt som måste fixas nästa vecka när jag har semester. Lite exempel är: Laga cykeln, bygga Jojos inredning, tandläkaren, Kassandras stygn ska tas, lämna plasma osv osv.

Inga kommentarer: