söndag 23 augusti 2015

Hoppsan

Visst inte skrivit här på länge. Men har ju uppdaterat hamsterbloggen istället.

Sjuk? Jag? Nääää!
Igår var jag hela dagen i Hannover på årsmöte och sena kvällen halva natten har jag passat på Kassandra. Min patient anser nämligen att hon inte är någon patient och är precis så vild som hon är när hon inte är nyopererad. Vilket gör henne till en riktigt ansträngande patient.......men underbart hon mår så bra och klarar alla operationer som det vore nix.


Fanny
Igår flyttade lilla Fanny in också. En liten dsungare hamster som är ursöt och hur tuff som helst. Inte alls rädd för mig eller osäker. Henne kommer vi ha mycket roligt med.

På eftermiddagen idag ska jag iväg till Annika (som jag åkte med igår) och sen ska jag börja desinficera alla Kassandras saker.

Inga kommentarer: