lördag 1 augusti 2015

Shopping

Jag och Hanna har varit på shoppingtour i förmiddags. Jag handlade på IKEA, byggvaruhuset, Hobbyaffären, 1-Euro shoppen och djuraffären. Sammanlagt handlade jag för ungefär 150 Euro. Av det är det saker till hamstrarna för 140 Euro och ca 10 Euro för mig. Schysst fördelning eller?! :)

Vad jag inhandlat åt hammisarna får ni läsa i deras blogg.

Nu ska jag fixa mig mat och samtidigt läsa min tidning som kom med posten idag (tack ma&pa), om 45 min börjar matchen 1860 München - Freiburg som jag vill se. Sen måste jag ta och städa lite. Är iof inte så illa men på något sätt hamnar allt som jag hållt på med under veckan på vardagsrumsbordet och det är nu fullt! Sen måste jag plocka in tvätten och se till bli färdig med att tömma Mus bur och börja decinficera allt. Om 3 veckor kommer ju nytillskottet.

Inga kommentarer: