torsdag 24 september 2015

Börjat göra listor

Dels på vad jag ska packa. Då jag bara reser med handbagage till Sverige (har bokat en extra väska på hemresan) så gäller det noga att tänka efter på vad man ska packa. Så värst mycket får jag ju inte i den liksom. Men för en vecka ska det räcka. Sen måste man checka in online annars får man straffavgift, får inte glömma det heller.

Sen även listor på allt jag vill hinna med på semestern. Bla vill jag göra en inredning till Flo. Hon springer gärna på de korta springbanorna hon nu har och jag vill ge henne så långa som Elvira har. Jag har ju allt material hemma, måste bara såga, måla och limma ihop det.

Sen lite annat småkrafs som man alltid vill hinna med. Bäst skriva upp allt så man inte glömmer. Till frissan måste jag också innan jag åker. Glömmer alltid ringa och boka tid, kommer ihåg det varje dag när jag cyklar förbi när jag jobbar men då är det stängt. Bäst att ringa direkt när jag skrivit klart detta!

Ska även gå en halvdagsutbildning fast jag har semester nästa onsdag. Kursen är väldigt nyttig och intressant så jag vill gå den fast jag inte måste då jag ju är ledig. Men skriver jag inte upp det stort lär jag missa det då jag gått in i semestermodus :)

2 kvällars jobb till SÄÄÄMÄÄÄSTÄÄÄR!

Inga kommentarer: