söndag 13 september 2015

Städdag

Idag är det storstädning inkl putsa fönster på schemat. Köket inkl kylskåpet är klart. Badrummet halvklart. Men nu har jag paus och kollar lite på Frankenderbyt Fürth - Nürnberg. Kan man kalla riktigt derby, Fürth är en egen stad men ligger direkt bredvid Nürnberg NürnbergNürnberg är stort och Fürth är pyttelitet (i tyska mått då de har över 100 000 invånare).
som en liten förort eller mer en del av

Senare ikväll spelar Werder borta i Hoffenheim.

Idag fyller Fluffolino 1 år. Få se om hon tänker visa sig. Har inte sett henne sen jag stoppade tillbaka henne i sin bur och hon har inte ätit de senaste 3 dagarna. Vilket iof är helt normalt för henne och jag hör henne när hon gräver runt där nere i spånet så förmodligen mår hon bra. En av mina patienter kallar mina hamstrar för mullvadar. Passar ju i alla fall Fluffis bra.


Inga kommentarer: