lördag 26 september 2015

Sådär lördag

Sovit skitdåligt, vaknat flera gånger så när klockan ringde 09.00 var jag helt död. Så det blev inget plasma lämnande idag. Gör det på måndag.

Sen mått lite halvt illa hela dagen. Tror det beror på att jag åt dåligt igår. Var slö och orkade inte göra riktig mat före jobbet och efter var det för sent = levde på mackor. Inte bra.

Werder spelade hemma mot Leverkusen, den enda matchen typ i år jag ville se. Men fick inte tag på någon biljett så såg den hemma på TV:n. Eftersom Basti stog i startelvan igen efter en evighets paus så hejade jag på Leverkusen. Jag gillar inte Werders tränare, tycker han ofta har konstiga uttalanden och konstiga beslut i speluttagningar och vilka spelare som säljs och behålls och i övrigt är det mest spelare jag inte gillar. I Leverkusen däremot finns många bra. Så trogen fan är jag :). Man får fan anstränga sig om jag ska anstränga mig också.

Leverkusen vann enkelt med 3-0 och Basti var en av dom bästa på plan.

Inga kommentarer: