tisdag 1 september 2015

Bra början. sämre slut

Förmiddagen var ju bra. Sen var Dr Pabst där idag och det var ju en jäkla tur. Åkte dit med 3, tur jag tog med Fluffis! Trodde ju att det var tre relativt enkla saker evtl att Elvira även kunde ha GBE det hade jag i bakhuvudet. Men att alla tre skulle ha det! Så operation imorgon. Iof sa han att Thekla kan vänta, de andra två måste dock göras direkt. Men pga hans semester skulle hon då blir opererad 5 oktober och 6 oktober åker jag till Sverige. Så nä. De 100 Eurona kommer det inte an på. Måste komma ihåg och fråga hur vi gör med stygnen. Han är ju borta då när de ska tas. Jag borde ju kunna ta dom själv. Är ju utbildad för att ta på människor. Man behöver iof en som håller i dom men det kan säkert Annika hjälpa mig med.

Jag har pasta i skåpen och bantarpulver i massor. Jag lär överleva. Vet ännu inte vad jag får i lön heller, kanske kommer den först imorgon? Var ju sista så sent som igår. Ibland kommer den ju först den 2:a också.

Ska lägga ut lite matchtröjor på Ebay också. Kanske kan jag få någon såld i alla fall.

Måste till IKEA imorgon och köpa 2 SAMLA-boxar. Kommer ju ha tre sjukläger liksom.

Och åter, tack och lov har jag semester denna veckan! Annars hade jag aldrig fått ihop allt.

Inga kommentarer: