torsdag 10 september 2015

Dokumentärer

Jag gillar mest att kolla på dokumentärer. Satt uppe inatt till 01.45 och väntade på att Fluffolino skulle kliva upp och kollade under tiden på dokumentärer om flygplatser. Och jag har en massa mer att se! Super. Fast från imorgon är det ju Bundesliga igen efter landskampsuppehållet. Men jag har ledig helg så har mycket tid att kolla. :)

Hämtat schemat till nästa vecka. Min dubbelpass vecka men om den inte ändras mycket (vi har ju schema onsdag-onsdag) så blir det lugn. Förmiddagen från halv nio till strax efter 10. Kvällen blir tidig, har flera som vill tidigt så kör nog igång vid fyra och jobbar till halv åtta. Skönt! Sen är det en kvällsvecka och de är ju alltid soft och sen är det SÄÄMÄÄÄÄSTÄÄÄÄR!

Eftersom det blev sent inatt vaknade jag först 12.00. Då åt jag frukost och nu poppar jag popcorn. Är ju inte riktigt hungrig än men måste ha nått i magen inför jobbet. Om 1 timme måste jag köra igång.

Inga kommentarer: