tisdag 29 september 2015

God Morgon

Nyss vaknat, sitter och äter frukost (ja, halv tolv!). Var uppe med Kassandra till halv tre inatt. Inatt hade hon en bra dag och då gäller det att ta vara på tiden. Den är ju begränsad. Börjar bli tveksam till hur länge Elvira har kvar också. Hon ser på utsidan bättre ut än Kassandra men äter knappt och sover bara. Kassandra ser skrutt ut men äter och är aktiv. 6 dagar till min veterinär är tillbaka. Måtte båda hålla i tills dess. Jag kan gå till andra men där tvivlar jag att jag får en rätt diagnos. Med Kassandra är det ingen idé hur som helst, finns ingen annan som opererar. Nu kanske det inte går en gång till, tumören är läskigt stor men han är den enda där det finns en liten liten chans åtmindstonde.

Solen skiner, det är 20 grader varmt och när jag ätit klart ska jag cykla iväg till byggaffären. Sen blir det att måla och limma hela eftermiddagen och kvällen. I alla fall eftermiddagen kan det ske utomhus på balkongen. Hittills helt rätt tid att ha semester! :)


Det är dessutom Champions Leauge ikväll, Barcelona - Leverkusen. Leverkusen lär väl få storstryk men vilken match!

Inga kommentarer: