fredag 26 februari 2016

Fredag riktig Fredag!

För jag har leeeeeedig helg.

Lördagen är det fotboll för hela slanten. Werder spelar, vilket iof mest är tragiskt men det är även Madrid derby Real Madrid - Atlético de Madrid. 

På söndag ska jag träffa Hanna. Vi ska äta mat och kanske gå på bio om vi hittar en film båda vill se. Och så ska vi kanske planera en resa. Jag vill göra nått, jag kan inte bara jobba, sova och filma hamstrar liksom. Och Hanna vill också iväg. Men nu är det Hannas tur att betala tandläkare i ett par år (jag gör min sista betalning i februari!!) så hon vet inte om hon har råd. I värsta fall får jag åka själv men det är ju inte riktigt lika roligt. Det vi vill är en långhelg i Madrid med fotboll (såklart!).

Jag ska långsamt bege mig ut för jag måste handla mat. En sak jag gärna hade sluppit, är såååå trist. Vore det bara att jag saknar en del saker som ost, frukt osv hade jag väntat till imorgon (inte för jag lär ha mer lust då, hahahaha) men nu behöver även mina små luddiga vänner mat också och då är det bara att pallra sig iväg.

Inga kommentarer: