onsdag 24 februari 2016

Underbart väder!

Äntligen fint väder. Var snö på marken när jag vaknade men det smälte fort bort. Nu skiner solen och det är rätt varmt. Jag har varit ute på en lång cykeltur, måste ta vara på solen och värmen när den är här!

Har hämtat mitt schema och jag har även nästa vecka bara sena kvällar. Karin som jag delar de med har semester. Så jag slipper morgonturen. Skööööönt.

Lite senare idag ska jag städa lite men nu först äta nått efter min cykeltur. Köpte nya tulpaner, kör på röda och vita denna veckan.

Ville egentligen ha sådana som är tvåfärgade och var till och med in i en blomaffär men de hade inte en enda tulpan! Så det fick bli en bukett röda och en bukett vita från mataffären. Går ju det med.

Ikväll blir det mer CL och EL fotboll så det gäller att jobba snabbt! :)

Inga kommentarer: