onsdag 28 februari 2007

Att hitta sin "tvilling"

Nu ska Jossan bli djuuuuuuup!

Jag har lyckats hitta min "tvilling". I af så långt jag märkt so far, vi har ju inte träffats in real life än!!! Men vissa inlägg i frk V:s blogg skulle jag kunna kopiera rakt av och de stämmer så jäkla bra på mig! Lite scary men mycket faschinerande.

Vi ser på samma TV-serier, har samma sömnproblem ibland pga samma orsaker, vi har liknande datautsmyckning och idag läste jag att vi har samma smak när det gäller måltidsersättningar oxå! Och vi har samma längtan efter förändring. Hehe fråga min familj hur ofta jag flyttat! Nu sist sa dom att detta var absolut sista gången DOM tänkte hjälpa mig bära. Hahaha. Rastlösa och gillar att resa är vi båda.

Som TUR är har vi INTE samma smak när det gäller backhoppare..... tur det för annars skulle vi aldrig kunna hålla sams!

2 kommentarer:

Vicky M sa...

haha..tänkte skriva att vi nte var själsfränder när det gäller allt d.v.s. tänkte påpeka detta med backhopparna men så skrev du det...ehehe...

Tasja sa...

haha du ser, två själar - en tanke igen......