torsdag 15 februari 2007

Totalt hjärnsläpp

Grrr jäkla jobbdatorer! Hade just skrivit ett lååååångt inlägg när datorn vips kopplade ner uppkopplingen. Retsamt......

I´m bored, really bored. Jobbar och det händer typ nada. Sen i något totalt förvirrat hjärnsläppstillfälle (förmodligen från någon dag jag bara lyckats sova 2 timmar på natten) bokat in mig på morgonpass i stallet! Så istället för att åka hem till min mega sköna säng och sova. Ska jag styra bilen 1,5 mil ut i skogen och släppa ut hästar och göra stallsysslor. Men sen ska jag SOVA. Älskar att sova på dagen, sover aldrig så bra som då! Fast nu strax efter 03.00 på natten känns det väldigt motigt måste jag säga att inte få åka hem och sussa på en gång. Men senast 09.00 ligger jag i sängen!

Är ledig idag men sen ska jag jobba natt hela helgen. Men jag ska också se på backhoppning! Jo ni läste rätt. Bara en liten nationell tävling men om jag nu inte kan åka på dom tävlingar jag vill (läs Lahti igår) så kan jag ju i varje fall åka på dom jag kan. Även om det inte alls är samma sak......och så kommer det bli lite klent med sömnen men det får jag ta!

Inga kommentarer: