onsdag 21 februari 2007

Never judge a book by its cover

Har blivit väldigt förvånad, glad, arg, sur & överraskad över personer i min närhet de sista veckorna. Människor jag inte trodde skulle visa sig vara underbara, hjälpsamma, supergulliga har visat sig vara just det. Och människor jag verkligen trodde skulle förstå min längtan över att få vara som jag egentligen är, att slippa låtsas och få göra det JAG vill med mitt liv har inte alls förstått mig. Men hey, thats their problem NOT mine!

Jag säger härmed upp mig från allt som "man måste för så är det även om man inte vill" och tänker i fortsättningen bara göra det jag VILL. Eller ja inte fullt ut kanske, jag måste ju även i framtiden betala räkningar även om det är något jag inte vill egentligen för det är ju inte så värst kul att bli vräkt och bo på gatan dårå. Men alla "måsten" för så ska man, dom är härmed borta och ute ur mitt liv!

Från och med nu ska jag ha roligt! Make life a big party!

Existera inte bara, LEV!

Inga kommentarer: