tisdag 13 februari 2007

Världen har blivit större


Jossans värld har nu blivit större! Nu finns den på internet, lite scary.....




Vem är Jossan då? Ja det ska ni få märka om ni hänger här!




Eftersom jag har ett jäkla ansvarsfullt jobb tillåter jag mig att vara totalt ansvarslös på min fritid typ. I min ålder ska man ha Vovve, Volvo, Villa och Barn. Jag har Katt, Audi, Lgh och Häst. Något gick visst fel....haha




Dessutom är mitt största intresse backhoppning, vilket många finner otroligt nördigt. Jaja dom som inte veeeet ja! Tyvärr har jag noll, nada, zipp bekanta i min närhet som fattar det fantastiska men hey det är då nätet är så coolt! Tack vare det hittade jag på Vickan, lika galen i backhoppning (å backhoppare) som mig och nu ska jag ÄNTLIGEN få åka iväg på en tävling. Ska bli grymt skoj, massa party, massa hoppning och bara skoj, skoj, skoj.




Hur det blev backhoppning, tja jag bor nedanför dessa:

Det var så det började en gång i tiden. Hur det slutar är en heeelt annan sak. Vem vet??










Inga kommentarer: