söndag 18 februari 2007

En dag i full fart






Efter 2,5 timmes sömn stod jag vid backen igen, jaja jag är en nörd!

12 deltagare i dagens tävling som var JSM som vanns även den av en hemmahoppare Alexander Mitz. Kul tävling med fina hopp även idag.


Sen direkt från Lugnet till stallet. Hade stämt träff med en kompis för en uteritt tillsammans. Fotade lite även när vi red. Härlig tur på en timme.


Sen hemfärd och några timmars sömn till då jag jobbar även inatt.

Nu är resplanerna klara inför Polen och Slovenien ska bli sjukt kul! Ska boka flyget inatt om jag i stressen lyckades få med mig min internetdosa till banken. Är inte helt säker på det, jag satt och surfade på nätet och höll på att missa att åka till jobbet i tid så det blev liiiiite bråttom! Man får nämligen "böta" om man kommer för sent.

Inga kommentarer: