fredag 16 februari 2007

Blir så trött på mig själv...

Här har jag gått hela dagen och väntat på att klockan ska bli mycket nog att åka ut till stallet eftersom jag trodde jag hade kvällspasset. Men när jag kommer dit så märker jag att det har jag ju inte! Hade ju kunnat rida i dagsljus... jaja det är inte första gången jag susar till saker på det här sättet.



Lurigt underlag på vägen men som vanligt märker jag knappt det. I love my car ska aldrig mer ha en bil utan fyrhjulsdrift. Den bara tuffar på medans alla andra halkar omkring. Så är den kul också. Var en kille här om dagen i en flashig BMW som skulle stila och dra iväg vid ett trafikljus. Hehehe den ser inte snabb ut men skenet bedrar. Jag bara trampade gasen i botten och han stod kvar och slirade, det gjorde inte jag!

Å nu är jag jättesugen på glass men har inget hemma. Ska nog åka förbi och köpa lite godis att ha med till jobbet i alla fall. Det är ju nästan lördag.......

Inga kommentarer: