onsdag 28 februari 2007

Finns en och annan fördel

med att vara uppe vid 06.00. Tex att man redan 09.00 har hunnit mocka fyra boxar, fixa mat åt lika många hästar, släppt ut fem hästar i hagen och allt är klart i stallet.

Vattnat alla blommor och plockat i och ur diskmaskinen. Plocka undan allt jag hunnit dra fram sen jag städade sist - och det är mycket mer än man tror, jag har talang för att ta fram saker och är mycket sämre på att plocka bort efter mig.

Hunnit se halva filmen Masjävlar samt sagt upp ett abonnenmang jag vill bli av med.

Nu ska jag se klart filmen, följa träningen i Japan lite på nätet och se en film till. Jobbar eftermiddag så jag kan slöa ett par timmar till. Fast det är ju inte KUL eller så att behöva gå upp så tidigt på morgonen. Jag är nattmänniska!

Inga kommentarer: