lördag 7 juni 2008

EM!!!!


Äntligen startar det!! Schweiz - Tjeckien och Portugal - Turkiet idag. Jag ska inte göra ett dugg idag mer än se på fotboll och jobba. Åsa har hästarna i helgen. Eller jo jag måste skriva ihop ett fodervärdsavtal också och maila till Galax fodervärd.

Enligt min termometer är det "bara" sköna 18 grader här idag men vet inte om det stämmer då jag inte varit ut idag. Jävligt värmt inomhus är det i alla fall. Igår (eller inatt rättare sagt) hade vi det varmare inne på jobbet än det var ute! Äckligt, man blev svettig av att sitta still och skriva på datorn....

Funderar på om jag ska åka och köpa mig lite glass eller inte innan fotbollen. Svåra beslut va?? Måste nog hasta iväg till ICA Maxi, Sias ägglikör <3.

Jakten på Oli P låtar (skivor) går vidare....

Inga kommentarer: