söndag 15 juni 2008

Min bil del 457

Nu är den igång igen. Och han är påhittig måste man ju säga. Nu låser han och låser upp sig själv. Både under färd och när den står parkerad.

Men jag börjar se ett mönster. Sist den gjorde något var när det regnade och sen blev fint väder och lika nu. Efter en lång torrperiod (där den skött sig utmärkt) så har det nu regnat några dagar och idag blivit varmt med sol igen. Tror på någon form av fukt i elsystemet. Så imorgon blir det att åka till bilmekanikern igen.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

jaaa, fixa innan innsbruck du, inga pinsamheter mitt i natten på någon tävling vill vi ha :D speciellt inte när jag på någotsätt alltid lyckas parkera bilen vid något speciellt htell mitt i natten :P

Tasja sa...

Jo JAG vill ju få den fixad. Men problemet är ju att varenda gång den är in på lagning så funkar den ju.....den är olydig!!!

Börjar fundera på om vi inte ska ta ner din bil ändå. Men jag har inte klurat ut än hur jag ska få med mig alla saker till Malmö lixom.