torsdag 26 juni 2008

Nu gäller det att planera min söndagkväll


Jag börjar nämligen jobba 22.45. Vilket innebär att det är i slutminuterna på FINALMATCHEN mellan Tyskland - Spanien. Så jag har att välja på att gå tidigt till jobbet och se andra halvlek där eller chansa och i full fart ta mig till jobbet i slutminuterna. Men då lovar jag det händer nått intressant. Så det blir komma en dryg timme för tidigt helt klart.

Vilken härlig match det var idag! Kära Tyskland ni måste spela bra på söndag så är det bara. Även om jag är lite lite lite nöjd även om Spanien tar hem det också. Det var ju så längesen de vann och Tyskland vinner ju lite här och där ju. Men helt klart är det Tyskland jag håller på! Fast Spaniens målis Casillas är way better än Tyskarnas Lehmann. Men Farbegas och Podolski är lika bra på att mata fram bollar till målgörare. Och Torres har ju matat in mindre bollar i mål än Schweinsteiger. Och deras stora målgörare Villa lär vi inte få se på söndag och kanske har Klose kommit igång nu då. Spännande blir det!!
Men tack Ryssland!! Ni har varit MYCKET MYCKET bra!!

1 kommentar:

Vicky M sa...

Villa har bara en liten sträcknig, så han spelar nog :)