måndag 30 juni 2008

Saker börjar falla på plats

Nu har även lägenheten uthyrd och Action ska till Hudiksvall i höst. Dock är inget av de båda med påskrivna kontrakt ännu men de kommer läggas på posten idag eller imorgon!

Fast jag har fått lov att lova att bara bestämma mig för en termin först dvs till feb/mars. Dels för mamma som vill kolla hur sjuk/allergisk hon blir, den som ska hyra lgh har ett vik på SVT här i Falun först till 31/12 men förlängs ev. Och tja jag vet ju inte ens om mina pengar räcker till två terminer så okej då jag lovar en först men med möjlig förlängning till två.

Nu ska jag gå och hämta min nya kamera som har anlänt!! Jihoooo. Sen ska jag lyckas lära mig hantera den också..... ;)

Och på tal om konstiga drömmar; hade klockan på 12.00 (har jobbat natt) men ville inte vakna, låg i någon halvdvala mellan 12-15. Varför? världens konstigaste dröm om Mario (IGEN!! det måste sluta nu när jag ska bo i Innsbruck alltså.....). Jag tänker INTE beskriva den hahaha så kul ska vi inte ha....men jag fattar inte varför, det är liksom ingen person jag går runt och tänker på eller nått. Men han hemsöker mig i mina drömmer helt klart. Undrar vad vi har otalt med varandra??

4 kommentarer:

Malin sa...

men fan vad roligt!Så det är klart att du drar nu?!

haha mario olalala;)ännu en österrikare haha hur ska det här sluta;P

Vicky M sa...

everything sound good :D

Vicky M sa...

och malin,b belive me mario is out of touch...

Tasja sa...

Alltså det är inte så jag på något sätt vill drömma om Mario. Det är bara min hjärna som ställer till det. Jag är helt lycklig om jag drömde om en annan blondin men nej då inte det!

Vick: Jag ska bara peta liiiite ju...;). Det är du som ska hålla fingrarna borta från honom. Remember his best friend??