söndag 8 juni 2008

Varm söndag

Ikväll är det en av höjdarmatcherna i EM. Tyskland - Polen. Jag läääängtar!

Har börjat med lite småförberedelser inför vintern. Kan tyckas tidigt, men tex så måste min bil besiktas innan för jag kommer få körförbud när jag är borta annars. Och boka bilbesiktning måste man göra långt i förväg om man ska få den när man vill. Jag har sån tur att jag har besiktningsperiod sept 08 - jan 09 så jag slipper försöka få den flyttad. Nu är bilen inbokad 3 september (går den inte igenom måste jag ju hinna laga den och besikta om).

Upptäckte också här om dagen att mitt pass går ut juni 09. Så jag ska fixa nytt pass på måndag när jag ändå jobbar dag.

Nästa helg kommer den finska tjejen och provrider Action. Sen ska jag bestämma om han ska dit eller till Carina.

Nu ska jag göra något så tråkigt som att städa akvariet i väntan på matchen Österrike - Kroatien. Måste hinna iväg och handla innan också. Julia har slut på mat. Eller egentligen inte men hon har slut på mat som duger! ;)

Och just ja, vet ni någon som vill hyra en etta i andra hand sept 08 - juni 09 så hör av er. Helst hyr jag ut den möblerad men i värsta fall kan jag magasinera möblerna. Ligger supercentralt i Falun med gångavstånd till sjukhuset, Högskolan, Lugnet och stan men ändå inte mitt i smeten så man störs.

Inga kommentarer: