fredag 20 juni 2008

Min midsommar

Jobbade till 15.00 sen ut till betet. Gav Galax medicin och sen direkt hem och la mig och sov. Vaknade vid 20.30 (hade tänkt sova till 21.00) så har sett matchen från början. Så klart hade jag en massa missade samtal och SMS, ingen tror väl man sover på midsommaraftonsdagen tydligen. Jaja men jag ska faktiskt jobba snart igen....:)

Min midsommarmat så här långt: 1 bit jordgubbstårta på jobbet och nu popcorn och Red Bull. ;)

En positiv sak dock; min mamma ringde och berättade att hon är mycket bättre med snorandet i näsan så hennes nya medicin verkar hjälpa. Så kattvaktsproblemet löser sig nog. Nu hoppas jag någon vill hyra min lgh också bara...

Sen tyckte de jag skulle ta deras Peugeot i vinter till Österrike. Det är bara det att dom har dubbdäck inte vinterdäck. Men tja vi får se. Den är ju inte riktigt lika lynnig som min bil om man säger så. Som så klart har fungerat eftersom jag ville åka till bilmeken med den. En gång knäppade den sig men det är allt sedan dess.

Inga kommentarer: