söndag 23 oktober 2011

Äntligen vintersport!

Vintersäsongen har startat! Underbart! Det innebär det finns alltid något att se på Eurosport (en trevlig bisak jag fick med när jag skaffade Sky) på helgmornarna.

Nu ska jag bege mig till gymmet. Eventuellt går jag, Benni och Philipp sedan på damfotboll. Ja, ni hörde rätt, DAMFOTBOLL. Men när inget annat finns, vädret är underbart (var ljuvlig att se foboll igår på Platz11) och man är sugen på fotboll, får man i värsta fall traska iväg och se damfotboll. Vi har inte bestämt oss helt, men igår hette det att, har vi inget bättre för oss och vädret är okay så varför inte....


På måndag kommer Mareike hem från Paderborn och på onsdag kommer Alex åter till Bremen på besök, så då blir det ett besök på Freimarkt. Har iof redan varit där 2 ggr och ska dit imorgon också men Freimarkt kan man aldrig få för mycket av!





















Inga kommentarer: