torsdag 27 oktober 2011

Stopp!

De ringde idag med och frågade om jag kunde jobba på lördag. Men jag sa nej, är inte i Bremen, vi åker till Hannover på lördag. Hade iof sagt nej hur som helst, jag måste helt enkelt tänka lite på mig själv också. Antningen får de börja ge ledigt motsvarande som man jobbar extra eller i alla fall börja betala ut. Nästa helg är jag inte heller i Bremen, då är jag i Osnabrück hela helgen, och kan inte jobba då heller (som tur är!).

Är lite lätt irriterad på de också, jag ville ha en vecka semester i november. Då sa vår arbetsledare att hon räknat och att jag inte hade så mycket semesterdagar kvar. Tyckte det lät underligt då jag ju inte fick en vecka i april för de glömde bort det!. Nu har jag kollat i alla papper och räknat. Jag har trots att jag har 3 dagar semester i november (fler fick jag inte) 6 dagar semester kvar att ta ut! Så vet i fasen hur de räknat. Nu ska jag kopiera allt på jobbet ikväll och lämna över. De ska inte tro de ska kunna blåsa mig på 6 semesterdagar!!

Har varit på gymmet på förmiddagen, tyckte jag såg någon jag kände igen och jodå, Kevin (Mr Attitude) var där och tränade. :)

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka och jobba.

3 kommentarer:

Vicky M sa...

vem är det? han va söt :) jag har lite fotbolls updates :) om en annan fotbollsherre dock ;) hihi

Tasja sa...

Wir mussen reden! ;)

Vicky M sa...

unbedingt!