söndag 30 oktober 2011

Tidsomställningen

Gjorde att jag vaknade klockan 8. Pigg! Jaha, var väl bara att gå upp och äta frukost då. Nu ska jag sticka klar min mössa, sen ska jag ta en promenad, vi har klarblå himmel, sol och redan 12 grader. Senare idag ska jag och Mareike knata iväg till Platz11 och se Werders U19 spela mot Hamburger SV i deras Bundesliga.

Igår var vi (Benni, Mareike, Phlipp och jag) också där och såg Werders U23 vinna (!) med 3-1 och spela riktigt bra mot Stuttgarts U23. Senare på kvällen var vi hemma hos mig och såg proffsen också vinna över Mainz med 1-3. Så vi hoppas på en vinst idag med.

Skulle ju egentligen åkt till Hannover igår och sett Hannover U23 mot Wilhelmshaven men till slut blev det inte så och i efterskott visade det sig jag gjorde ett riktigt val. Den matchen var tydligen en riktig skitmatch och Wilhelmshaven förlorade i slutminuten med 0-1 och Kevin blev inbytt först i 73:e minuten. Ibland gör man bra val utan att veta om det! :)


Inga kommentarer: