torsdag 13 oktober 2011

Tidsbrist

Blir ett mycket kort inlägg nu. Imorgon inget alls kan jag redan nu säga.

Var på avslutsträningen idag med Jana, Mareike och Philipp. Fick en del bra bilder i det superfina vädret! Sen var vi åter förbi Eislabor, vi måste ju passa på om 3 dagar stänger de ju!
Sen lagade vi (utom Philipp som åkte hem) mat hemma hos mig och åt.

Imorgon jobb, sen förträff inför matchen hos M&B. Jag fick hastigt och lustigt en övernattningsgäst också, Alex upptäckte hans sista tåg till Osnabrück går 22.53. Blir knappt det när matchen är slut 22.30. Men eftersom jag hur som helst måste upp klockan 5 och han måste vara i Osna tidigt han med så passar det ju bra att han sover över hos mig, jag skjutar honom till tåget som går strax efter klockan 6 och sen åker jag till jobbet. Även Mareike & Benni har en övernattningsgäst hos sig och Philipp också. Man är eftertraktad när man bor i Bremen och Werder spelar sent en fredagskväll. Folk tar sig helt enkelt inte hem!

Men som sagt, min dag imorgon är fullspäckad så jag ber om att få återkomma på lördag!

Inga kommentarer: