måndag 10 oktober 2011

Vad ska man göra idag då?

Förutom att jobba? Inte mycket tror jag. Det är sånt där hemskt elakt höstväder ute. Jag gillar hösten när det är klart och kallt i luften. Har jag inget emot alls. Men när det är grått och fuktigt är hösten trist. Jag har i alla fall förflyttat mig från sängen till soffan, iof bara pga att batteriet i datorn tog slut...hahaha

Egentligen vill jag ut och springa meeeeeen vädret talar emot det. Och till gymmet hinner jag inte innan jag måste jobba. Men jag kanske tar en liten tur i alla fall. Får se.

Men imorgon är jag ledig. Enda dagen denna vecka och den är fullproppad. Jobbintervju, IKEA-besök, lite skönhetsvård såsom färga håret mm, städa, fixa tvätten osv. Dessutom måste jag ta tag i och göra min bil tysk också. Det måste jag försöka pressa in imorgon i schemat någonstans.

Inga kommentarer: