onsdag 14 december 2011

Fotboll!

Idag visas Schalkes match i Euro League, imorgon Hannovers. På fredag ska vi se Paderborns match i 2.Bundesliga på TV. På lördag först U23 live sen proffsens match på TV:n. Och på söndag blir det troligen en Hallenturnering med U21 live :). Igår var det dessutom den uppskjutna matchen Köln-Mainz på TV:n. Riktigt bra vecka! :) Man hade också kunnat se måndagsmatchen från 2 BuLi men det var ingen som intresserade mig så den dagen var fotbollsfri.

Idag har jag jobbat, sen varit på stan med Mareike och Benni. Nu sitter jag och väntar på att de ska komma över med mat. Vi gör ju så, jag står för Sky-abonnemanget, de för maten till matcherna. Idag blir det Gyrossoppa. För ett par veckor sedan åt vi Pizzasoppa och den var supergod så jag hoppas denna variant är lika bra!

Imorgon är jag ledig men har fullt upp:

9.00 Bankmöte
därefter förbi Fanshopen (handla julklapp och trycka min matchtröja)
13.30 - 15.00 Vidareutbildning på jobbet
Träna på gymmet före eller efter utbildningen (beror på hur länge bankmötet tar)
15.00 ev Werders träning om vädret är bra
19.00 Hannovers match

Inga kommentarer: