lördag 31 december 2011

Träningsvärk!

Jodåsåattdu. Körde ju lite blandat igår eftersom jag ska börja med nytt program nästa gång (ville läsa igenom det i lugn och ro) och hittade visst en del muskler som legat i vila....blir ju så när man kör samma program hela tiden (man ska växla var 4-6 vecka) att en del muskler blir lite i "dvala".

Nu ska jag fixa mig lunch, sen åka och jobba. Sista dagen detta år!

Hoppsan, nu fick jag visst en nyårsgäst också hastigt och lustigt, bäst att skynda sig att handla och städa alltså. Alex hade ingen lust sitta själv i Osnabrück så han tyckte det var en bra ide att komma hit och fira nyår med mig (även om det innebär att han måste gå upp 5 imorgon bitti). Ja, alltså jag tycker ju också iden är bra men som sagt nu fick jag bråttom, så vi höres nästa år då!

Inga kommentarer: