måndag 12 december 2011

Letar info

Först har jag äntligen fått tummen ur och tagit reda på vart jag måste ta mig för att påbörja omregistreringen av min bil. Dessutom går mitt körkort ut i maj 2012 också, så jag gör det tyskt på samma gång (är på samma ställe praktiskt nog). Få se om jag hinner dit på torsdag. Är ju ledig då men har dels en tid på banken, dels måste jag till jobbet för en vidareutbildning.

Sen letar jag info inför bankmötet, hur min pension räknas i Sverige. All info på nätet utgår ifrån att man jobbar vidare där och det gör ju inte jag. Så nu ska jag maila dom och se om jag lyckas få ett svar innan torsdag så jag kan ta med mig det.

Flyg ser det värre ut med. Jag kommer dit. Men inte hem i tid. Men jag har inte helt gett upp än, även om det ser mörkare ut än igår.

Inga kommentarer: