torsdag 24 maj 2012

Flitig

Osterdeich med Weserstadion i bakgrunden
Har städat, tvättat, gjort ren soptunnan (något äckligt den blir inuti sommartid....*uärk*), lagat storpotion mat och konstaterat jag behöver en frys. Den behöver inte vara stor men när man gjort storkok är det ju bra om man kan frysa in några potioner. Ska kolla runt lite vad jag kan hitta. Sen har jag diskat ett berg med disk efter matlagningen och förberett lite grönsaker jag vill grilla imorgon. För imorgon kör vi en grillkväll vid Osterdeich. Ska även köpa majskolvar och zuccini det är också läcker att grilla. Redan nu har jag lök, champinjoner, morötter och paprika. Sen vill jag grilla kyckling, jag får aldrig till kött bra tycker jag, blir mest bara segt.

Ikväll ska jag heja på Loreen i Mello och innan det en sväng på gymmet eller en sväng ute, egentligen har man ju ingen lust att gå in i detta väder. Men styrketräning gör sig liksom bäst på gymmet.

Inga kommentarer: