lördag 26 maj 2012

Rolig kväll igår, blir troligen lika roligt idag med :)

Igår var vi först och simmade sen var det grillning. Vi var totalt 15-20 pers, mest folk från Mareikes studiegång på Universitetet men en del känner jag sen tidigare som tex Ray och Yasser och så var ju Benni och Mareike där med. Sen var en del jättelättsamma och man fick känslan man kännt dom länge. Jag bröt upp halv tio, eftersom jag jobbat idag och fick gå upp 05.00 men de andra var då kvar, vet inte hur länge de blev kvar.

Idag är det först fotboll vid 18.00, Tyskland träningsspelar mot Schweiz inför EM. Sen är det dags att gå över till Mareike och Benni där vi kör på svenskt tema inför kvällen, kommer ett par kompisar till Mareike också, vilka vet jag inte än. Vi är där, fast min TV är större och bättre bara för att jag jobbar även imorgon och då kan jag gå hem när jag känner jag måste för att inte bli allt för trött. Jag hoppas dock kunna hålla ut hela röstningen.

Nu ska jag ut på en prommis, tar en sväng till Viertel och förenar nytta med nöje då jag måste in i 1-Euroshoppen och köpa lite plastburkar där.

Inga kommentarer: