torsdag 3 maj 2012

Tröstshoppat

Lenni
Naja, var ju iof saker jag hade planerat att köpa men på ett sätt kan man säga jag och Mareike var på tröstshopping idag. För idag meddelade Werder (vad vi iof bara väntat på) att man inte förlänger kontrakten med Markus Rosenberg och Lennart Thy (och ett par andra går också som tex Tim Wiese, Marko Marin, Mikael Silvestre, Tim Borowski) och osäkert är det än med ett par bl a Basti :(. Förlängt har man dock med Sebastian Prödl, Christian Vander. 

Var på IKEA och köpte plastbackar, på en byggmarknad och köpte balkongblommor och så köpte jag vita tygskor. Vi var också in på en kakoutlet och hittade lite där med.

Nu ska jag äta lite och sen blir det till att plantera blommorna. Kommer nog något kort här idag eller imorgon på hur min balkong ser ut.

Inga kommentarer: