måndag 21 maj 2012

Vaaaarmt

Fick väl tillbaka idag att jag klagade igår....
Fast solen inte lyser (den gömmer sig bakom moln) har vi 29 grader. Phuuuuu. Var svettigt på jobbet. Där är det nämligen så att vissa boende fortfarande har värmen på i sina rum och badrum...

Handlade efter jobbet och köpte fågelsand och snäckor, nu ska jag pynta fiiiiint på balkongen. Ni ska få se foton, men jag vill blommorna ska växa till sig lite mer först. Sen måste jag ner till Weser och plocka lite fina stenar också innan det är klart. Har planerat att cykla imorgon, eftersom jag inte måste handla, och då stannar jag till och gör det.

Få se hur vädret ser ut imorgon. Enligt väderrapporten på TV ska det regna och åska i hela Tyskland. Rejält dessutom. Men enligt wetter.de ska Bremen ha sol och mellan 25-30 grader i början på veckan och 20-25 grader i slutet och högsta risken för regn ligger på 20% och det först på söndag, dvs det hinner ju ändra sig tills dess.

Inga kommentarer: