torsdag 10 maj 2012

Paket

Mitt överraskningspaket från Sverige har kommit, men av någon anledning måste jag hämta det på Posten och inte på Packstationen vilket gör jag kan hämta det först efter klockan 10.00 imorgon. Så jag kör förbi där efter jobbet. Jobbar ju kort dag imorgon, bara till 10.30.

Efter jobbet idag skulle jag och Mareike ju kolla in "vår" testspelande svensk. Men mysko nog var det ingen U23 träning idag. Vilket är ju konstigt när man bjuder in spelare för provträning. Nu vet vi ju inte om de trots att de alltid har träningstid 15.00 har tränat tidigare eller om de hade ledigt idag (kan ju vara så han kommer med ett sent flyg) hur som helst så gör vi ett nytt försök imorgon. Så lätt ger vi inte upp!

Istället åkte vi till Primark. Jag var ju sagt jag behöver sommarbyxor och jag hittade två stycken. Ett par capribyxor och ett par tunna blåa bomullsbyxor. Blev två enkla t-shirst också, de kostade ju liksom bara 20 kr styck. :)

Inga kommentarer: