måndag 21 maj 2012

Snart sängdags

Vet ni igår provade jag att gå och lägga mig 22.00. Nu somnade jag inte förrän 23.00 ungefär, hade ju sovit längre på morgonen. Men i alla fall det gjorde att jag nästan kan säga jag var pigg imorse! Det ni. Så min nya plan är nu att försöka varje dag att lägga mig senast 22.00 de dagar jag ska jobba efteråt och inte senare än 24.00 även om jag är ledig dagen därpå för att inte vrida om dygnet för mycket. Läsa lite i en bok för att varva ner innan jag släcker ljuset. Det ska jag hålla så länge det inte är något väldigt viktigt som kommer emellan (läs fotboll, mello på lördag osv på den nivån alltså).

Nu ska jag packa min ryggsäck, har dessutom insett att enda sättet att ta mig till gymmet när vädret är så här fint, är att åka dit direkt från jobbet. Så ska packa träningskläder, lite matsäck så jag har något i magen innan jag tränar osv.


Inga kommentarer: