måndag 7 maj 2012

Luften gick ur mig

La mig tidigt igår för jag ville upp tidigt idag och göra lite ärenden. Upps, sov till 11.00. Jaja, är ledig även imorgon så jag flyttar helt enkelt alla ärenden till då.

Tror luften gick lite ur mig efter helgen med både jobb, jobbiga avsked och sånt. Jag verkligen HATAR transferperioderna varje år. Kanske för att jag bara ser alla avsked och inte alla roliga nykomlingar (fast för det mesta är det mer roliga som går än som kommer faktiskt!).

Ska i alla fall släpa iväg mig till affären, men orkar inte åka och storhandla utan köper vad jag behöver till imorgon på Netto här bredvid och så gör jag ett ryck imorgon. Ska träffa Mareike på plasmacentret så runt 13.00 så då kan jag handla före. För efter det ska vi träffas och fixa lite med foton, photoshop, vår semestertripp till Nordeney osv.

Inga kommentarer: