tisdag 15 maj 2012

Tröttperiod

Varit så trött igår och idag. Men jag tror mycket av det beror på vädret. I söndags i Lohne hade vi varmt och fint och fick se Werder vinna med 5-0. Första halvlek var seg men i pausen bytte Thomas in lite unga spelare och då blev det fart. Enligt Weserkurir hade Lennart Thy, Florian Trinks och Tom Trybull bestämt sig för att ge publiken nått att titta på. Och de gjorde tillsammans 4 mål. 1-0 hade Denni gjort i första halvlek.

Tom, Flo och Lenni
Igår och idag däremot är det kallt, bara 9 grader, grått och regnigt. Inget väder man blir pigg av. Lägg sen till jag (som vanligt) är jättetrött runt tre-fyra tiden för att sedan när jag borde gå och lägga mig vid 10-tiden igen blir pigg och har kunnat somna först vid tolv-halv ett. Vilket så klart blir för lite när man måste gå upp halv fem eller fem. Så idag har jag provat med att efter att jag ätit, duschat gå och lägga mig 2 timmar. Få se om det är en bättre taktik.

Inga kommentarer: