söndag 23 februari 2014

Dagens tal är 3

3 Werderlag har spelat, inget har vunnit men i alla fall två har spelat oavgjort. Proffsen spelade 0-0 i Frankfurt och U19 2-2 i Lübeck. U23 (som jag såg) förlorade med 0-3 i Oldenburg.

I alla dessa 3 matcher har en spelare (alltså 3 totalt) fått gult-rött kort. Felix Kroos drabbade det hos proffsen, Karim Raho hos U19 och Lukas Fröde hos U23.

Har alltså jobbat idag med, sen i timmarna mellan passen var jag, Hanna och Christian i Oldenburg (så vi var ju tre som åkte iväg). Väl där träffade vi också Kalli, Nina och Kerstin alla dom 3 ser vi alltid U23-matcherna med på Platz11.

Nu har jag tyvärr världens huvudvärk och ska bara äta och sen gå och lägga mig. Men måste bara säga det var UNDERBART väder idag. Sol och runt 12 grader. Var så skönt att stå och se på fotbollen. Jag bara njöööööt.

Inga kommentarer: